Monday, October 24, 2011

go through

 gambar ni diambil semasa dalam perjalanan ke Pagoh, Johor. Sempena program BIG utk batch PISMP ambilan jan 2010. Teruja ni, kononnya tak sabar nk ada keluarga angkat. Hahaha. 



Gambar ni pula diambil semasa majlis penutupan program BIG. waktu ni la baru aku dapat jmp dgn fam angkat (wakil je). disebabkan mak angkat aku berada di Ipoh,Perak. Jaga cucu katanya. Dek kerana tiada pengasuhnya. Atas sbb ape, malas dah aku nk tanya. walau apapun, pengalaman aku tak sebest kawan-kawan yang lain. (sebest? hmm, sebat je. malas nk pikir perkataan apa yg sesuai ) sbbnya fam angkat tak datang. wakilkn anak die je. so aku tak ade pengalaman berkunjung ke rumah keluarga angkat apetah lagi tidur kt rumah dorg. ;( 


and this is my 'family angkat'. kak niza namanya. anak kepada mak angkat aku dan aina also saiful a.k.a ultraman. Aina ni ngok ngek sket. die jeles tgk keluarga angkat yang lain datang jmp anak anak angkat dorg bawak hadiah, paper bag besar tp ktorg tak dapat. haha. tp at last ktorg dpt la duit belanja setiap sorang. walau tak byk, at least ada la jgk dr tak de kn. To me, it doesn't really matter. paling penting akak ni sanggup dtg luangkan masa utk ktorg. hehe. 


p/s : tgk la dark circle bawah mata aku tu. semua akibat jadual program tanpa henti setiap minggu. empat minggu berturut-turut ade program. tidur kurang, makan byk sbb hilang tenaga, and paling penting dapat sijil accreditation aerobic woo. pasni sape sape berminat nk join senamrobik dgn aku, plz inform ye. free of change. itu pn klu awk sume berminat and mahukan badan yg meletops! auww.. Till then my dear, salam.

- perlu cukupkan 20 jam kredit hour aerobic class, any idea anyone? 23:16 pm- 



No comments:

Post a Comment